piątek, 14 lipca 2017

Kremy na noc AUBE - recenzja

Witajcie.

Miałam okazję przetestować dwa kremy na noc firmy AUBE.


Zacznę może od AUBE ProCollagen+ SYTHESIS (niebieskie opakowanie).
Krem na noc wzmacniający strukturę skóry - doskóry wiotkiej, tracącej gęstość, z widocznymi zmarszczkami. Po otwarciu opakowania zobaczyłam krem koloru białego ale całkowicie bez zapachu :( Po zastosowaniu, poczułam na mojej twarzy zdecydowaną lekkość oraz świerzość. W dotyku moja skóra jest bardzo miekka a samo rozsmarowanie kremu na twarzy jest bardzo proste i przyjemne.....Czy zauważyłam różnicę ? Po jednym zastosowaniu może jakąś minimalną ..... ale sądze że przy dłuższym i regularnym stosowaniu zmiana będzie znacznie większa :)

Teraz kolejny krem, a mianowicie AUBE Epidermal Growth Factor RENAISSANCE (czerwone opakowanie).
Aktywnie regenerujący krem na noc do skóry cienkiej i pozbawionej elastyczności. Wchłaniasię w skórę od razu po rozsmarowaniu ....Lecz już przy pierwszym użyciu, niestety moja skóra się zaczerwieniła oraz strasznie piekła..... Testowanie zakończyło się zmyciem kremu z twarzy :( Niestety prawdopodobnie mam uczuleniena jakiś składnik lub poprostu ten krem nie jest dla mnie.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz