niedziela, 15 października 2017

Kubek od PACZKA W RUCHU - nagroda

Witajcie.

Dzisiaj pochwalę się wam moją nagrodą jaką otrzymałam od PACZKA W RUCHU.


Przepiękny zielony kubek od dzisiaj staje się moim ulubionym :)

Zapewne zapytacie za co ta nagroda ?
Otóż za moją twórczość .....

Paczka w RUCHu to jest to,
Takich paczech chcę ze sto.
Szybka zwinna bez czekania,

Bez żadnego narzekania.
Cała super dowieziona,
Klientela zachwycona !!!!


A oto w jaki sposób się dowiedziałam o mojej wygranej....
Na profilu Fuch S.A. na facebooku mogliśmy wszyscy przeczytać:

Zasypaliście nas ogromem odpowiedzi,
Zaskoczeni byli nawet nasi sąsiedzi!
Dziękujemy za tak kreatywne wiersze
Te krótsze i te trochę szersze
Nie będziemy Was niepotrzebnie wodzić
i trzy osoby postanowiliśmy nagrodzić!
Pierwszym zwycięzcą jest Karolina Kępka
ze swoim językiem bardzo giętka,
Darii Matei przyznamy fajną nagrodę,
aby polecała Paczkę w Ruchu nie tylko w środę
Iza Błaś też kubek od nas dostanie,
może "tata z Olą" załapią się na kawy mieszanie
Zostawcie nam swoje dane w prywatnej wiadomości
Wyślemy nagrody do kiosku niedaleko waszej nieruchomości!


Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz