niedziela, 31 grudnia 2017

SYLWESTER

Witajcie.

Imieniny dzisiaj obchodzą: Sylwester i Mariusz.

Jest to ostatni dzień roku 2017. Z tej okazji postanowiłam zrobić takie małe podsumowanie roku na moim blogu.

Podsumowanie roku 2017:

* Nagrody które otrzymałam w konkursach: 26
* Rozdawajki z ograniczoną pulą nagród w których brałam udział: 18
* Mega promocje: 3
* Darmowe gadżety i próbki które otrzymałam od różnych firm: 51
* Nagrody (za pkt., za ankiety, za zakupy): 6
* Kampanie testowania produktów w których brałam udział: 19
* Darmowe warsztaty: 2

Jak dla mnie był to bardzo pracowity oraz owocny rok. Mam nadzieję że przyszły będzie równie dobry :)

W nadchodzącym Nowym Roku 2018, 
składam Wam życzenia, 
wszystkiego dobrego; wielu sukcesów; 
szampańskiej imprezy oraz spełnienia 


wszystkich marzeń :)


Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz