poniedziałek, 30 lipca 2018

Capri Care 2 - recenzja

Witajcie.

Na początek, może kilka słów o tym, co to za produkt.

Capri Care 2 to mleko następne oparte na mleku kozim, dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia.
Jest to naturalna alternatywa dla popularnych, wysoko przetworzonych mieszanek na bazie mleka krowiego.


Moja córka miała okazję zakosztować tego mleka w zamian za mleko modyfikowane z mleka krowiego.... Co zaobserwowałam?
Bardzo dużym plusem, jest to, że zaobserwowałam mniejszą tendencję do kolek oraz pobolewającego brzuszka. Oznaczać to może, że mleko to o wiele łatwiej jest trawione w brzuszku mojego maluszka :)
Jest jednak także minus dla tego mleka.... a mianowicie - dostępność w sklepach. Niestety, mleko to jest bardzo trudno dostępne w sklepach :( Zapewne jest to spowodowane tym, że mało mam jest zainteresowana tym mlekiem dla swoich niemowlaków.... Ale mam nadzieję że już wkrótce się to zmieni i mleko to będzie można znaleźć na półkach każdego sklepu.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz