niedziela, 23 września 2018

Kampania PURINA BEYOND - Paczka ambasadorki :)

Witajcie.

#PURINA #PURINABEYOND #9ProstychSkładników #NaturalnyWybórDlaPsa

Dotarła do mnie paczka od streetcom :)

Moim największym zaskoczeniem przed rozpakowaniem, była waga >>>> bardzo ciężka <<<<

Z ciekawości postanowiłam ją zważyć :D I wyszło ponad 8 kg. !!!!!!!
Tak, tak, tak ..... Właśnie wagowo tyle karmy znalazło się w paczce ambasadorki.


Zawartość paczki ambasadorki:
* 1 szt. - Karma 3 kg.
* 23 szt. - Karma 250 g.
* 16 szt. - Ulotki

Jako, że otrzymałam już paczuszkę ambasadora nie mogłam się oprzeć, aby dać do wypróbowania karmy mojemu pieskowi :) Tak więc mogę już wam napisać co nie co o niej....

PURINA Beyond to pełnowartościowa karma dla psów stworzona tylko z 9 prostych i rozpoznawalnych składników.
Karma jest w postaci małych kawałeczków, dzięki czemu każdy pies bez trudu pogryzie ją i nie ma ryzyka połknięcia przez psa dużego kawałka, którym mógłby się udławić.
Przy nasypywaniu karmy do miski jest wyczuwalny lekki zapach karmy, lecz po chwili całkowiecie znika tak jak PURINA Beyond w pysku mojej psiny :)

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz