czwartek, 29 listopada 2018

Kampania Sudocrem care&protect - Pierwsze wrażenie z testowania

Witajcie.

#Sudocrem #SudocremCareProtect #NaPogodęINiepogodęPodPieluszką

Otrzymałam paczkę już jakiś czas temu. Codziennie stosuję ten krem u mojej córki i dzisiaj postanowiłam Wam opowiedzieć, jakie są moje wrażenia.

Sudocrem care&protect stosuję u mojej córki w celu zapobiegania przed odparzeniami pieluszkowymi w nocy. Krem ten bardzo dobrze nawilża oraz odżywia skórę dziecka.

Tworzy barierę ochronną, zabezpiecza przed zakażeniami, odparzeniami.

Jest to znakomity produkt, a zarazem jest dużo lepszy od kremów, które do tej pory kupowałam i stosowałam.

Opakowanie jest bardzo wygodne i można je otworzyć 1 ręką. Na opakowaniu, jak i na etykiecie znajdziemy wszystkie ważne informację. Co ważne.... Krem nie zawiera tlenku cynku oraz parabenów. Rozsmarowanie go na skórze nie jest problematyczne, a zapach przypadnie z pewnością każdemu do gustu.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz