środa, 27 marca 2019

Testowanie pieluchomajtek Lupilu Premium Comfort - ocena produktu

Witajcie.

Jakie były moje wrażenia zaraz po obejrzeniu pieluszek, możecie przeczytać w poprzednim wpisie :)



Tutaj skupimy się na tym, jak pieluszki sprawują się w codziennym życiu dziecka.

Pierwszym aspektem będzie CHŁONNOŚĆ.
Pieluchomajtki 100% wchłaniają to co powinny wchłaniać, a ilość zużytych pieluszek przez moją córkę w czasie spania, to tylko 1 sztuka !!!!
Nie zauważyłam, by pieluszka przesiąkła lub w jakkolwiek inny sposób przesiąkła.

Drugi aspekt to STYCZNOŚĆ ZE SKURĄ DZIECKA.
Po założeniu pieluchomajtki mojej córce zauważyłam, że dopasowały się bardzo dobrze a jakie kolwiek ruchy nie sprawiały jej żadnego problemu. Pas, który składa się z gumeczek bardzo dobrze trzyma pieluchomajtki na miejscu, dzięki czemu nie spadają nawet gdy pieluszka jest pełna. Nie zauważyłam podrażnień na pupie córeczki, a sama pieluchomajtka jest bardzo miękka.

Mam nadzieję, że przekonałam Was do pieluszek Lupulu Premium Comfort.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz