niedziela, 8 marca 2020

Dzień Kobiet :)

Witajcie.

Mamy dzisiaj szczególny dzień :D a mianowicie DZIEŃ KOBIET

Każda z Nas, powinna poczuć się w tym dniu szczególnie.... Ja właśnie tak się poczułam....
A to za sprawą świetnej zabawy w jakiej mogłam uczestniczyć :D


Atrakcje jak i sam pobyt tam sprawił, że się zrelaksowałam i odpoczęłam...

Na stoisku firmy AVON, można było wykonać zabieg na dłonie, poznać produkty tej firmy jak i otrzymać próbki produktów :)
>>> Otrzymałam próbkę całkiem nowego produktu ANEW SKIN RESEKT PLUMPING SHOT <<<

Na samej scenie odbywały się konkursy takie jak: "Jaka to melodia", "Taniec z gwiazdami" itp....
>>>> Po wzięciu udziału w jednym z konkursów otrzymałam nagrodę: Zestaw noży firmy GERLACH oraz plastikowe rami na tablice rejestracyjne do samochodu<<<

A na samo zakończenie tego wydarzenia, odbyło się losowanie numerków ( każda pani otrzymywała na wejściu losowy numerek) za które można było odebrać drobny upominek :)
>>> Udało się otrzymać szczotkę do włosów firmy NIVEA oraz glicerynowe mydło do ciała pod prysznic i do kąpieli firmy ZIAJA <<<<


Dzień spędziłam w bardzo miłej atmosferze z bardzo fajnymi ludźmi :D

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz