piątek, 2 grudnia 2016

Kremy od BLEUET - recenzja

Witam !

Otrzymałam od firmy BLEUET NATUREL próbki naturalnych kremów hipoalergicznych:

* LEKKI KREM ŁAGODZĄCY do cery atopowej z olejem z czarnuszki

" Zapach kremu nie jest zbyt przyjemny jak dla mnie. Jedna taka próbka wystarczyła mi aby posmarować twarz rano oraz wieczorem, co jest bardzo dużym plusem, ponieważ mogłam poczuć jego działanie nie tylko po jednym smarowaniu. Krem jest lekko tłustawy jednak bardzo szybko wysycha, dzięki czemu twarz po użyciu, w dotyku jest miękka i nawilżona. " - Testerka Karolina :)

* LEKKI KREM ANTYBAKTERYJNY do cery tłustej i mieszanej z ekstraktem  z liści brzozy

" Zapach kremu przypomina kore drzewną.Jedna taka próbka wystarczyła mi aby posmarować twarz rano oraz wieczorem, co jest bardzo dużym plusem, ponieważ mogłam poczuć jego działanie nie tylko po jednym smarowaniu. Krem tłusty lecz szybko wysychający. Niestety nawet najmniejsza ilość na włosach sprawiaże robią się tłuste, więc trzeba bardzo uważać by ich nie wysmarować. Nie polecam nakładania tego kremu w momęcie gdy ma się na twarzy jakiekolwiek wypryski, ponieważ strasznie piecze po wysmarowaniu w tych miejscach. " - Testerka Karolina :)

* LEKKI KREM NAWILŻAJĄCY do skóry suchej i odwodnionej z ekstraktem z bławatka

" Lekko kwiatowy zapach kremu bardzo dobrze działana zmysł zapachu. Jedna taka próbka wystarczyła mi aby posmarować twarz rano oraz wieczorem, co jest bardzo dużym plusem, ponieważ mogłam poczuć jego działanie nie tylko po jednym smarowaniu. Na opakowaniu napisane jest że krem jest półtłusty, ale wogule tego nieczuć i dzięki czemu włosy nie robią się tłuste przy przypadkowym posmarowaniu ich. Wysycha natychmiast po posmarowaniu. Czuję że moja skóra jest bardziej nawilżona, lecz po kremie uwydatniły się na mojej twarzy wszystkie przebarwienia które posiadam. " - Testerka Karolina :)

* LEKKI KREM WYCISZAJĄCY do skóry naczyniowej z ekstraktem z kwiatów maku polnego

" Kwiatowy zapach kremu to wielki plus. edna taka próbka wystarczyła mi aby posmarować twarz rano oraz wieczorem, co jest bardzo dużym plusem, ponieważ mogłam poczuć jego działanie nie tylko po jednym smarowaniu. Wielkim zaskoczeniem był dla mnie kolor kremu, wszystkie miałykolor biały a ten krem miał lekko różowawy kolor :) Na opakowaniu napisane jest że krem jest półtłusty, ale wogule tego nieczuć i dzięki czemu włosy nie robią się tłuste przy przypadkowym posmarowaniu ich. Wysycha natychmiast po posmarowaniu. Moja skura zrelaksowała się po posmarowaniu :) " - Testerka Karolina :)


Jak otrzymać próbki ? Wystarczy wziąść udział w wielkim testowaniu na stronie: http://bleuet.pl/wielkie-testowanie/

Akcja wielkie testowanie zakończyła się 02.12.2016r.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz