czwartek, 8 grudnia 2016

Symulator TENS model MAMA I JA

Witam !

Mam okazję przed, podczas oraz po drugim porodzie przetestować Stymulator TENS model MAMA I JA. A to wszystko dzięki wygranej :) Wypożyczenie takiego sprzętu na ok. 5 tyg. kosztuje ok. 150 zł. ( Jeżeli miałabym wypożyczyć taki sprzęt w normalnej cenie raczej bym się nie skusiła ) Uczestniczyłam w kursie przygotowującym i pokazującym jak takie urządzenie działa, i moje wrażenia są bardzo pozytywne. Do porodu mam jeszcze 15 dni ale już na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć że uśmierza on ból krzyżowy podczas ciąży.


Wygrałam wypożyczenie tego sprzętu w sklepie MAMA I JA za 1 zł., podczas warsztatów Planeta dziecko które odbyły się w Gdańsku.


Podczas tych warsztatów zdobyłam oczywiście różne próbki od sponsorów :


Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz