wtorek, 10 stycznia 2017

Johnson's baby szampon - recenzja

Witam!

Johnson's baby szampon z rumiankiem przeznaczony jest dla dzieci. Niestety podczas podróży do mnie, zamarzł i ponad godzinę się odmrażał. Użyłam tego samponu do umycia głowy mojej starszej córki ( 3 lata ). Podczas nakładania na zmoczoną głowę strasznie się pieni co dla mnie nie jest zbyt dobrym rozwiazaniem, ponieważ spłukanie takiego szamponu zajmuje dużo więcej czasu. Zapach płynu w butelce jak i włosów po umyciu jest bardzo przyjemny, rumiankowy. Włosy po wyschnięciu są bardzo puszyste, pachnące i błyszczące. Zastanawiam się nad używaniem tego szamponu na własnych włosach. He he he..... Wszystkim serdecznie polecam.


Szampon Johnson's baby o pojemności 200 ml. zamówiłam na stronie emag.pl za jedyne 2,26 zł. (kurier za pobraniem 0,00 zł.)

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz