czwartek, 5 stycznia 2017

PIERWSZA KSIĄŻKA MOJEGO DZIECKA - recenzja

Witam!

Jest taka akcja " Cała Polska czyta dzieciom ", w ramach której promowane jest czytanie dzieciom 20 minut dziennie przed snem. Z tą akcją powiązana jest i ta książka.

" PIERWSZA KSIĄŻKA MOJEGO DZIECKA " oprawiona jest w grubą okładkę a strony są tekturowe. Przeznaczona jest dla dzieci oraz rodziców. W książeczce znajduje się 26 opowiadań oraz dwiekołysanki. W 12 punktach przekazano rodzicom dlaczego ważne jest czytanie dzieciom 20 minut dziennie oraz jak to wpłynie na dzieciaki w przyszłości.

Postanowiłam przeczytać książkę moim córeczkom wieczorem.W 20 minut przeczytałam całą książkę, ponieważ opowiadania są zbyt krótkie, aby przeczytać w tym czasie tylko jedno. Sądzę że po kilku dniach czytania tej książeczki, mojej starszej córce poprostu się ona znudzi. Jeżeli chodzio młodszą córkę jest ona jak najbardziej przydatna, ponieważ dziecko przyzwyczaja się do codziennego rytuału zasypiania oraz ćwiczy zmysł słuchu :)


Książkę otrzymał mój mąż dla córeczki od Urzędu Miasta Gdańsk, podczas rejestrowania narodzin córki Natalki :)

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz