niedziela, 7 maja 2017

Projekt Vizir 3-in-1 Pods - Kapsułka

Witajcie.

Dzisiaj postanowiłam, że opiszę kapsułkęVizir 3-in-1 Pods.


Jest to 3 składnikowa kapsułka do prania. Ma za zadanie wyprać, wybielić oraz nadać połysk praniu. Zapach po otwarciu opakowania jest naprawdę przecudowny. Można wręcz się nim delektować, czego nie można powiedzieć o proszkach do prania. Kapsułka jest bardzo łatwa w użytku. Wystarczy tylko wrzucić ją do bębna pralki przed praniem, co zaoszczędzi nam sprzątania szufladki na proszek oraz płyny :) Przeznaczona jest do białych oraz kolorowych ubrań, dzięki czemu nie potrzebujemy różnych detergentów. Rozpuszcza sięcałkowicie w pralce, nie pozostawiając żadnego śladu po sobie :) Rozpuszczasię nawet w bardzo niskich temperaturach, dlatego można stosowaćją do każdego programu prania.

Mam nadzieję że przekazałam wam troszkę wiadomości na temat samej kapsułki. A moje odczucia i moja opiniana temat prania bieli już jutro na moim blogu.....

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz