poniedziałek, 29 maja 2017

Targi Mather & baby w Gdańsku

Witajcie.

27 i 28 Maja 2017 r. w Gdańskim Amber Expo odbyły się Targi Mather & baby. Przeznaczone są dla kobiet w ciąży oraz dla rodziców dzieci do 9-ciu lat.

Oczywiście zawitałam na nich z ochotą, wraz z mężem oraz moimi dwiema córeczkami :)

Odbyło się wiele różnych, ciekawych warsztatów m.in. wiązanie dzieci w chuście, fitness dla mam czy nauka zajmowaniasię dziećmi po porodzie.

Nie zabrakło konkursów dla dzieci.
W jednym z nich, moja córka Laura, wygrała oto taką nagrodę dla siebie oczywiście :)


Nie zabrakło różnych upominków dla rodziców. Oto co ja zdobyłam na targach:


Spis upominków oraz darmowych gadżetów, które udało mi się upolować:

DADA
* 1 x pielucha jednorazowa 1

MALTAN
* 1 x maść do pielęgnacji brodawek (próbka)

CANPOL BABIES
* 2 x podkład poporodowy
* 1 x podkład higieniczny

AVENT
* 1 x butelka dla dziecka

VELVET
* 1 x chusteczki nawilżane (16 szt.)

LOVELA
* 1 x mleczko do prania (94 ml.)

BIO-OIL
* 2 x olejekna rozstępy (2,5 ml.)

DŁUGOPISY
* 3 x Oilatum
* 1 x Gdynia
* 1 x Dom Zdrojowy
* 1 x Falck

KOSMETYKI DO MYCIA DLA DZIECI
* 7 x emulsja do kąpieli Oilatum (15 ml.)
* 1 x balsam dociała Oilatum (5 ml.)
* 2 x kremowy olejek na ciemieniuchę Ziaja (7 ml.)
* 2 x mleczko do ciała Ziaja (7 ml.)
* 1 x emulsja do kąpieli Emolium (15 ml.)
* 1 x olejek do kąpieli Mustela (3 ml.)
* 2 x emulsja do ciała i włosów Dove (50 ml.)
* 6 x balsam łagodzący Physiogel (5 ml.)
* 4 x krem do rąk Physiogel (50 ml.)

KREM NA ODPARZENIA PIELUSZKOWE
* 1 x Sudocrem (10 g.)
* 1 x Bepanthen (3,5 g.)
* 1 x Mustela (5 ml.)

RÓŻNOŚCI
* 3 x woda Mama i ja (500 ml.)
* 1 x szczoteczka do zębów Jordan
* 1 x materiałowe serduszko Legret
* 1 x kredki Domek Zdrojowy
* 1 x notes Falk
* 2 x naklejka Gdynia
* 1 x kolorowanka Domek Zdrojowy

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz