niedziela, 4 czerwca 2017

Dzień dziecka w Gdańsku.

Witajcie.

Zostając w temacie Dnia Dziecka, to chciałam wam pokazać, co ciekawego działo się u mnie w weekend.

03.05.2017
Zawitałam z całą rodzinką na Stadionie Energa Arena w Gdańsku.
Tak jak rok temu, była dla dzieci zorganizowana ścieżka przygód. Wszystkie dzieci, które zebrały pieczątki, z każdego wyznaczonego punktu, otrzymywały nagrody.


Oto co znalazło się w drobiazgach, które otrzymała moja córka:
* 2 x miś autobus
* 1 x puzzle
* 1 x gwizdek
* 1 x freezby
* 1 x naklejka
* 1 x smych
* 1 x wachlarz
* 2 x darmowe wejściówki do PLAT GROUND arena w Gdańsku

04.05.2017
Kolejnego dnia, wraz z córką oraz mężem, zawitaliśmy w Ergo Arenie - Gdańsk/Sopot.
Tutaj również zorganizowany został Dzień Dziecka. Niestety pogoda nie dopisała :( Ale mimo tego i tak było wiele atrakcji.


Na tej imprezie zdobyłam takie gadżety jak :
* 1 x torba
* 2 x długopisy
* 1 x naklejka
* 6 x puzzle
* 11 x klaskacze
* 17 x gazety

Tak spędziliśmy Dzień Dziecka razem, całą rodzinką :)

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz