czwartek, 22 czerwca 2017

Kula do prania - recenzja

Witajcie.

Dzisiaj opowiem wam o kuli do prania.


Clean' Ballz SUPRA to kula piorąca bez środków chemicznych. Niestety, nie ma na opakowaniu, żadnej informacji w języku polskim. Jeżeli, ktoś zna bardzo dobrze język angielski, nie będzie miał problemu z odczytaniem informacji. Ja poszukałam instrukcjii na jej temat w internecie :) Z obrazków, można bardzo łatwo wyczytać, że kula była reklamowana w tv, czyli była hitem oraz że starcza na 1500 prań. Opakowanie jest elastyczne dzięki czemu nie niszczy bębna. Pokusiłam się o wypranie kilka rodzajów prania. Wyniki były następujące: małe plamy zniknęły bez problemu większe niestety zostały na ubraniach :( Jeżeli chodzi o zapach ubrań po praniu ...... nie pachniały, wręcz zapach mokrych ubrań z pralki, poprostu mnie nie zachwycił. Ale gdy dodałam płyn do płukania zapach ubrań rozległ się w całym domu :)
Podsumowanie: kula do lekko zabrudzonych ubrań z dodatkiem płyu do płukania, spełnia swoją rolę bez zarzutu.

Jak ją otrzymałam ? W bardzo prosty sposób.... Przyjęłam do mnie osobę, która pokazała mi ROBO CLEAN"A. A jak moje wrażenia z pokazu.... Użądzenie świetne, ale bardzo drogie :(

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz