czwartek, 7 września 2017

Projekt Jourty Zott Primo - Koktajl i lody

Witajcie.

#jestemPrimo

Jestem po sezonie zbierania malin..... Poprostu je uwielbiamy :)
Jak co roku mamy ich sporo, i jak co roku córka zażyczyła sobie z nich lody.....
Ale w tym roku mała niespodzianka. Jaka....?
Postanowiłam zamiast mleka dodać do lodów Jogurtu naturalnego ZOTT PRIMO.



Moje odczucia po zjedzeniu? Bardzo pyszny koktajl do picia, a po zamrożeniu przepyszne lody dla dzieci ....
Sądze że lepszym wyborem, byłby Jogurt naturalny ZOTT PRIMO słodzony miodem. Niestety, ja nie miałam możliwości wypróbować tego jogurtu, ze względu na bardzo trudną dostępność w sklepie. Ale gdyby ktoś miał możliwość udostępnienia mi Jogurtu naturalnego ZOTT PRIMO słodzonego miodem, to z wielką ochotą wypróbuję:)

Zachęcam do zastąpienia mleka jogurtem naturalnym, napewno waszedzieci nie zauważą różnicy a moim zdaniem będzie to dla nich o wiele zdrowsze :)

Testujemy dziękiportalowi TRND

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz