środa, 29 listopada 2017

GARNIER Czysta skóra 3 w 1 - recenzja

Witajcie.

Dzisiaj post na temat skuteczności, całkowitej nowości firmy GARNIER.
Mówię tutaj o GARNIER Czysta skóra 3 w 1


Jak stosować ten produkt?

* ŻEL MYJĄCY

Stosujemy produkt rano, jako żel myjący. Dla mnie jest to najlepsze zastosowanie tego produktu. Bardzo dobrze zmywa wszystkie pozostałości na twarzy m.in. pot, pozostały makijaż. Również bardzo dobrze odświeża twarz przed całym dniem :)

 * PEELING

Stosujemy produkt wieczorem, jako peeling. Jak dla mnie peeling robiony tym produktem nie odniósł takie skutku, jakiego bym się spodziewała.... Mimo to bardzo dobrze oczyścił większe niedoskonałości na twarzy.

* MASECZKA

Stosujemy produkt jako maseczkę, 2-3 razy w tygodniu. Ja po pierwszym nałożeniu maseczki, niestety musiałam ją w bardzo szybkim tempie zmyć... Niestety po ok. min. pojawiły się ślady zaczerwień na mojej twarzy oraz pieczenie, przez co niestety nie miałam możliwości stosowania tego produktu jako maseczka.

Jaki efekt otrzymałam po tygodniowym stosowaniu?

Po pierwszych dwóch dniach efekt na mojej twarzy był super... Skóra odżywiona i oczyszczona. Po dłuższym stosowaniu, niestety na mojej skórze pojawił się suchy naskórek, który zaczął się łuszczyć.... Dzięki temu doświadczeniu, wiem że tego produktu na 100% będę używała... Ale tylko co jakiś czas, by oczyścić skórę twarzy i tylko i wyłącznie jako żel myjący.....

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz