poniedziałek, 13 listopada 2017

Kosmetyki DARMACEUTIC - recenzja

Witajcie.

Dzisiaj przedstawię wam 3 spośród wielu kremów wyprodukowanych przez firmę DERMACEUTIC.

Może na początek troszeczkę opowiem wam o samej firmie. Firma DERMACEUTIC pochodzi z Francji a jej produkty sprzedawane są w 55 krajach na świecie - od Stanów Zjednoczonych przez kraje Europy, Bliski Wschód, aż po Australię i Nową Zelandię. Od 2016 roku marka dostępna jest także w Polsce - początkowo w gabinetach medycyny estetycznej a obecnie także w sieci.

DERMACEUTIC to nie tylko kremy ale także peelingi, które wykorzystywane są w gabinetach lekarskich i kosmetycznych - wszystko w trosce o poprawę jakości skóry.

Kosmetyki DERMACEUTIC nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają szkodliwych parabenów i należą do kosmetyków wegańskich.

Jak zapoznałam was troszkę z samą firmą, to czas na kosmetyki, które przetestowałam:



* Tri Vita C30 - "Silnie skoncentrowane 30% serum Witaminy C"
Serum to używamy tylko raz dziennie, na noc. Moja próbka była o pojemności 1 ml., co wystarczyło mi na wysmarowaniu tylko i wyłącznie całej twarzy. 30 ml. serum kosztuje 220 zł. Jak moje odczucia po przetestowaniu? Ostry zapach alkoholu, troszeczkę mnie przestraszył, tym bardziej że utrzymywał się na skórze dosyć długo. Serum samo w sobie, jest bardzo tłuste, przez co trzeba bardzo uważać by nie miało ono styczności z włosami. Jeżeli chodzi o efekt, to trafiłam w 10 !!!! Skóra jest o wiele bardziej odżywiona.

* Regen Ceutic - "Odżywczy krem naprawczy"
Kremu używamy dwa razy dziennie. Moja próbka była o pojemności 4 ml., co w zupełności wystarczyło mi na posmarowanie całego ciała, rano i wieczorem. 40 ml. kremu kosztuje 185 zł. Jak moje odczucia po przetestowaniu? Niestety zapach nie jest przyjemny, ale za to działanie kremu można zaobserwować, już po 1 dniu stosowania. Skóra jest przyjemna w dotyku i bardzo miękka.

* Sun Ceutic 50 - "Krem ochronny o właściwościach anti-again"
Krem używamy w dzień jako ochrona przed słońcem. Moja próbka była o pojemności 4 ml. 50 ml. kremu kosztuje 140 zł. Jak moje odczucia po przetestowaniu? Bardzo przyjemny kwiatowy zapach, utrzymuje się na skórze tak długo, jak działa krem. Niestety nie miałam okazji przetestować tego kremu na słońcu, gdyż pogoda nie była sprzyjająca. Mimo to zauważyłam na skórze pozytywne zmiany, takie jak dładkość podczas dotyku oraz nawilżenie.

Miałam okazję być jednym z 333 testerów kosmetyków, testować dzięki akcji #PoznajDermaceutic przeprowadzonej przez firmę DERMACEUTIC na stronie www.facebook.com

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz