środa, 22 marca 2017

Próbki od sponsorów Warsztatów MAMO TO JA w Gdańsku

Witajcie!

Podczas warsztatów MAMO TO JA w Gdańsku, kazda mama otrzymała pakiet próbek dla swoich pociech :)


Nagroda jaką zdobyłam w konkursie: Z czym kojarzy Ci się nazwa "Mamo, to ja" ?

BABYONO
* 3 x zabawki kąpielowe

Oto spis rzeczy i próbekktóre otrzymaliśmy odsponsorów:

ENFAMIL
* 2 x mleko 2 (28g.)
* 1 x przytulanka sensoryczna

LEGO DUPLO
* 6 x klocki kwadratowe
* 2 x ludziki
* 1 x kotek
* 1 x paczuszka "rybka"

ZIAJA
* 1 x kremowy olejek na ciemieniuchę (7ml.)
* 1 x mleczko do ciała (7ml.)
* 1 x olejek myjący do kąpieli (7ml.)
* 1 x natłuszczająca baza emoliencyjna do kąpieli (7ml.)
* 1 x krem ochronny (4ml.)

HOMEOPATIA
* 1 x notesik
* 1 x książka "zdrowo żyć, zdrowo się leczyć"
* 1 x książka "porady praktyczne"

PAMPERS
* 1 x chusteczki nawilżane 54 szt.

CAMILIA
* 1 x smycz dokluczy

MAMO TO JA
* 1 x gazeta

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz