wtorek, 21 marca 2017

Warsztaty MAMO TO JA w Gdańsku

Witajcie!

Uczestniczyłam w bezpłatnych warsztatach dla mam dzieci w wieku 0-1. Zostały one zorganizowane przez http://babyonline.pl/mamo-to-ja-warsztaty.html dnia 21 Marca 2017r. w Gdańsku.


W trakcie Warsztatów realizowane były następujące zagadnienia:
  • Żywienie dzieci po 1. roku życia. ( Emfamil )
  • Od składania klocków do liczenia i pisania, czyli jak wspierać rozwój dziecka przez zabawę. ( LEGO )
  • Szczepienia mojego dziecka - co powinnam wiedzieć ?
  • Zdrowy brzuszek. Zdrowy maluszek. ( Espumisan )
  • Jak zapewnić dziecku zdrowy, nieprzerwany sen ? ( Pampers )
  • Naturalnie i skutecznie - jak zadbać o zdrowie dziecka.
  • Pierwsza pomoc w pigułce – zakrztuszenia i resuscytacja.
Podczas warsztatów odbył się konkurs pod tytułem: Z czym kojarzy Ci się nazwa "Mamo, to ja"? Najciekawsze skojarzenia zostały nagrodzone. Nam udało się wygrać gumowe zwierzątka do kąpieli :) 

Na koniec spotkania kazda mama dostała miłe niespodzianki.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz