środa, 29 marca 2017

Pieluszki Bambo Nature - recenzja

Witajcie!

Bambo Nature to jednorazowe ekologiczne pieluszki dla dzieci. Brak w nich foliowych elementów sprawia, że są bardziej biodegradalne. Postanowiłam również takie pieluszki zakupić dla mojej córeczki i wypróbować....  Byłam raczej uprzedzona do tych pieluszek, ponieważ moja córka po róznych pieluszkach ma zaczerwienienia. Mimo to, było dla mnie wielkim zaskoczeniem, kiedy po zdjęciu mokrej pieluszki była ona bardzo chłonna a pupa mojej córki nie posiadała żadnych przebarwień. Co oznacza że nie uczulaja, dobrze chłoną i nie przeciekają :) Dodatkową motywacją do kupna, był kupon rabatowy dzięki któremu, miałam 10 % rabatu na wszystkie artykuły w sklepie internetowym EKOLOGICZNY START.


Mam okazję testować te pieluszki dzięki akcji testowania przeprowadzonej przez sklep internetowy EKOLOGICZNY START

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz