środa, 23 sierpnia 2017

Gang Wiewióra 2 - recenzja

Witajcie.

Zastanawiacie się zapewne, dlaczego mam zamiar zrecenzować bajkę która aktualnie jest w kinach ?
Już odpowiadam na to pytanie.....

Kilka dni temu wygrałam dwa bilety do kina, właśnie na ten seans :)


Konkurs odbywał się na stronie www.facebook.com a organizatorem był sklep BARTEK.



Nie będę opowiadać wam bajki, bo nie chcę wam zabierać tej przyjemności pujścia do kina :)
Ale opowiem wam, jakie były moje odczucia podczas jej oglądania.... a zdradze wam, że w kinie nie byłam sama, a z moją rodzinką :)

Fabuła bajki była bardzo ciekawa.....Nawiązuje do tego by wszyscy dbali o przyrodę, bo przecież w niej możemy znaleść zwierzęta, które żywią się tym co matka natura nam daje :) Ale pokazuje również to, że jeżeli mamy czegoś w nadmiarze, to powinniśmy tym rozsądnie dysponować, bo nie wiemy kiedy znów nam tego zabraknie. W porównaniu do pierwszej części Gangu Wiewióra, sądze że trzyma się na tym samym poziomie, co oznacza że nie jest ani gorsza ani lepsza. Były momenty kiedy chciało się śmiać, ale nie zabrakło również dłuższych momentów, kiedy poprostu bajka była monotonna i nudząca.

Tak rozmyślając sobie czasami.... sądze, że bajkę tą powinni obejrzeć wszyscy, którzy nie dbają o naturęa patrzą tylko na to jak ją przerobić na wielki zysk.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz