czwartek, 3 sierpnia 2017

Szampony do włosów BIOXINE - recenzja

Witajcie.

Wypróbowałam trzy rodzaje szamponów firmy BIOXINE.

Szampon BIOXINE w białym opakowaniu.
Przeznaczony jest dla osób, które dotknął problem wypadania włosów. Ma za zadanie wzmocnić, zagęścić oraz zapobiec wypadaniu włosów.
Opakowanie zawiera 6 ml. szamponu. Na moje długie włosy, jest to ilość wystarczająca na jedno mycie. Posiada bardzo przyjemny, kwiatowy zapach oraz miodowy kolor. Włosy po wysuszeniu, niestety zrobiły się ciężkie oraz bardzo szybko się przetuściły :(

Szampon BIOXINE w czarnym opakowaniu.
Przeznaczony jest wyłącznie dla kobiet. Ma za zadanie wstrzymać wypadanie włosów oraz zadbać o ich zdrowy wygląd.
Opakowanie zawiera 6 ml. szamponu. Na moje długie włosy, jest to ilość wystarczająca na jedno mycie. Po otwarciu opakowania, rozległ się przepiękny zapach perfum. Posiada złocisty kolor oraz bardzo pieni się w styczności z wodą.

Szampon BIOXINE w czerwonym opakowaniu.
Przeznoczony jest dla osób z intensywnie wypadającymi włosami.
Opakowanie zawiera 6 ml. szamponu. Na moje długie włosy, jest to ilość wystarczająca na jedno mycie. Zapach szamponu jest taki sam, jak w szamponie BIOXINE w czarnym opakowaniu. Zaskakujący jednak jest kolor szamponu - czarny. Po umyciu, wogule nie była zauważalna piana.

Zauważyłam,że po trzech dniach codziennego mycia szamponami firmy BIOXINE, na mojej szczotce, znalazło się dużo mniej powypadanych włosów. Co oznacza, że szampony Bioxine naprawdę działają :)


Takie próbki mogła zdobyć każda blogierka, w ramach akcji przeprowadzonej na stronie www.facebook.com przez profil Bioxine Polska.

Testerka Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz