sobota, 5 sierpnia 2017

Krem do twarzy MIXA - recenzja

Witajcie.

Przetestowałam dla Was, 5-cio dniową kurację nawadniającą MIXA.

A oto moje obserwacje:

DZIEŃ PIERWSZY
Saszetka zawiera 1 ml. kremu. Jak dla mnie jest to bardzo mała ilość :( Ale w zepełności wystarcza, by posmarować całą twarz, co oznacza, że krem ten jest bardzo wydajny :) Ma bardzo przepiękny kwiatowy zapach. Po zastosowaniu na twarzy, od razu poczułam, że jest bardziej nawilżona. Taki stan skóry utrzymywałsię ok. 2 godzin.

DZIEŃ DRUGI
Zaobserwowałam, że moja skóra jest zdecydowanie gładsza. Bardzo miękka w dotyku i bez złuszczającego się naskórka.

DZIEŃ TRZECI
Skóra, jest zdecydowanie bardziej nawilżona. Jędrność twarzy wzrosła, a wyrażniejsze przebarwienia zbladły.

DZIEŃ CZWARTY
Twarz zrobiła się bardziej promienna. Rozświetlona w słońcu, dnia codziennego, wygląda na bardzo zdrową i odrzywioną.

DZIEŃ PIĄTY
Nawilżenie skóry oceniam na bardzo, bardzo dobrą ocenę. I spokojnie mogę powiedzieć, że taki stan skóry utrzymuje się przez cały dzień :)

Całą kurację MIXA uważam za strzał w 10. Ten krem zdecydowanie zagości u mnie na stałe...


Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz