niedziela, 2 kwietnia 2017

FREE TIME FESTIWAL w Gdańsku

Witajcie!

Postanowiłam że odwiedzę FREE TIME FESTIWAL w Gdańsku.


Można było spotkać tam różne firmy, które pokazywały jakie mają atrakcje sportowe i rozrywkowe na czas wolny :) Wszystko odbywało się w halach AMBER EXPO. Cały festiwal był podzielony na 4 grupy:
HALA A - BIKE  czyli wszystko na temat rowerów oraz trasrowerowych
HALA B - FREE TIME czyli wszystko związane z wycieczkami, hotelami, atrakcjami przeznaczonymi na czas wolny oraz rozrywkadla dzieci.
HALA C - GARDEN czyli jak umilić sobie czas wolny w ogrodach oraz jakogrody urządzić we własnych domach
PARKING PRZED BUDYNKIEM - FOOD TRUCK czyli jedzenie z samochodów :)

Oczywiście czas umilały między innymi: liczne konkursy, zumba dla wszystkich i pokazy rowerowe :)

Mi również udało wygrać się w konkursach .....
1. Konkurs polegał na rzucie do celu .... Zajęłam w nim II miejsce.
2. Konkurs polegał na prawidłowym i szybkimzałożeniu kasku rowerowego na manekina.... I w tym konkursie również zajęłam II miejsce.

A oto co wygrałam:


* Voucher do Term Warmińskich dla dwuch osób na całodniowy pobyt w strefie AKTYWNEJ, RELAX i SAUN
* Kubełek czystości czyli, Zestaw do czyszczenia roweru :)

Czyli teraz wystarczy Wiosnę zacząć pobytem w SPA oraz codziennymi, rodzinnymi wycieczkami na rowerach.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz