środa, 19 kwietnia 2017

Długi weekend za nami !

Długi weekend za nami, a wiosna właśnie wkroczyła za okna. Aby poczuć ten, coraz cieplejszy klimat, mój blog zmienia swoje oblicze ..... Mam nadzieję że nowy wygląd, również przypadnie wam do gustu.

Być może, zastanawiacie się, dlaczego mnie tak długo nie było ? Odpowiedź jest dość prosta.... Święta wielkanocne za nami. Wlaśnie z tej okazji chciałam złożyć wszystkim wielkanocne życzenia :)



To mój pierwszy wstawiony filmik, ale mama nadzieję że kolejne będą z testowania :)

Jest jeszcze jedna rzecz, która nie pozwoliła mi w najbliższym czasie pisać na blogu. A mianowicie.... Trzecie urodziny mojej córki Laury :) To właśnie dla niej postanowiłam poświęcić cały mój dzień, by czuła się jak mala królowa lodu ;)


Ale teraz wracam po dłuższej przerwie, mam nadzieję, że z fajnymi recenzjami :) Śledźcie, a może i wy, będziecie mogli zamówić coś, dla sibie i swoich dzieci, całkowicie za darmo.....

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz