piątek, 21 kwietnia 2017

Jednorazowe pieluchy PAMPERS - recenzja

Witajcie.

Pisałam kilka tygodni temu, recenzję na temat: pieluchomajtek PAMPERS. Mam nadzieję, że wam się podobała. Lecz tym razem ( również od tej firmy ) mam przyjemność testować PAMPERS ACTIVE BABY-DRY.

Mają przepiękne obrazki dla dziewczynek jak i dla chłopców. Wizyalnie bardzo mi się podobają. Z racji tego, że pieluszki te są przeznaczone głównie na noc, to i ja postanowiłam je ubrać mojej córeczce na noc. Porankiem kolejnego dnia sprawdziłam jak chłonne są pieluszki. Nic nie przeciekło, co oznacza, że są bardzo dobrze dopasowane. Gdy zdjęłam pieluszkę zaobserwowałam, że pupa Natalki jest sucha. Dzięki temu nie ma również odpażeń i nie muszę martwić się o to, czy moje dziecko ponocy obudzi się zezdrową skórą.

Jako mama Natalki postanowiłam tych pieluszek używać w codziennym przebieraniu córki. Jak dla mnie spisały się one najlepiej, mimo swojej nie najniższej ceny.


Darmowe próbki można zamówić na stronie www.pampers.pl

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz