wtorek, 25 kwietnia 2017

Pharma Hyaluron Cream - recenzja

Witajcie.

Przez dwa dni testowałam kurację Pharma Hyaluron Cream Day and Night. Na początku myślałam, że jest to za krótki czas, by kuracja zadziałała na skórę mojej twarzy, ale strasznie się pomyliłam. Moja twarz była strasznie sucha i były na niej widoczne plamy skóry, która poprostu odchodziła. Po zastosowaniu tej kuracji, skóra twarzy jest w dużo lepszym stanie. Cera jest nawilżona, ściągnięta i napromieniona. W dotyku czuć że skóra jest miekka.

Jeżeli chodzi o sam krem to.... zapach mnie specjalnie nie zadowolił. Porostu nie lubię takiego zapachu kremu. Już po pierwszym posmarowaniu widać i czuć efekty. Bardzo szybko wchłania się w skórę dzięki czemu, nie chodzimy z maską na twarzy pół dnia lub nocy.


Dwudniową kurację miałam okazję testować, dzięki akcji darmowych próbek, prowadzonych przez Pharmatheiss Cosmetics Polska na stronie www.facebook.com.

Testerka Karolina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz